Zortam Music
Loading...
 Artist: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9
  Menu

 

 
Loading...

Download Zortam Mp3 Media Studio for Windows - Free Mp3 Organizer, ID3 Tag Editor, Download Cover Art, Auto Mp3 Tagger


Download "Drake - Fall For Your Type" for FREE!!!

Songs    | DOWNLOAD NOW!    | Albums

Drake - Fall For Your Type Lyrics - Zortam Music
Song:Fall For Your Type
Album:I'm On OneGenres: 
Year:2011 Length:265 sec

Lyricist: Drake

Lyrics:

Can I, can I save you from you (yeah)
Cause you know there's something
Missing and that champagne you've
Been sipping not suppose to make you
Different all the time.

It's starting to feel like the wrong thing
To do (yeah); cause with all that recognition
It gets hard for you to listen to the things
That I must say to make you mine.
But if girl, have some fun girl. We'll be fine
Trying to convince myself I found one
Making a mistake I never learned from!

[Chorus:]
I swear, I always fall for your type (yeah)
For your type.
Tell me why, I always fall for your type (ohhohh)
For your type.
I just cant explain this shit at all!
I just cant explain this shit at all!
I just cant explain this shit at all!
I just cant explain this shit at all!
Never believed in people like you!

Cause who am I to judge you on the past, girl
I bet there's a reason for it all
You say that you're nothing like the last girl
I just pray that you don't let me down right now
But it's too late 'cause I'm already yours
You just gotta promise me hearts won't break
And end up like before

[Chorus]

Look
Dress hangin' off your shoulder, barely sober
Telling me how you're moving away and starting over
Girl, quit playin' you just drunk, you just saying shit
And you dance, dance like high like ballet and shit
Oh, wait, no I get it girl I'm wit it
I been down this road before and yeah I skid it
But forget it, damn, damn
I wonder why I never learned my lesson
It's feeling like its second chance and it's the first impression
And I heard there's nothing new except for someone new
But how you supposed to find the one when anyone don't come with you
Talking to myself but I never listen
Cause, man, it's been a while and I swear that this ones different
That's why I'ma take you anywhere you wanna go
Let you meet my friends so they can lecture me again
About how reckless I have been
And I'm slowly running out of all the time that I invested
Making all the same mistakes
And I'm just trying to correct it, and I fall


Download "Drake - Fall For Your Type" for FREE!!!



Loading...

 

Download Zortam Mp3 Media Studio for Windows - Free Mp3 Organizer, ID3 Tag Editor, Download Cover Art, Auto Mp3 Tagger

Copyright © 2018 Zortam. All Rights Reserved.