Zortam Music
Loading...
 Artist: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9
  Menu

 

 
Loading...

Download Zortam Mp3 Media Studio for Windows - Free Mp3 Organizer, ID3 Tag Editor, Download Cover Art, Auto Mp3 Tagger


Download "Drake - Girls Love Beyonce (feat. James Fauntelroy)" for FREE!!!

Songs    | DOWNLOAD NOW!    | Albums

Song:Girls Love Beyonce (feat. James Fauntelroy)
Album:NOTHING WAS THE SAMEGenres:R&B
Year:2013 Length:226 sec

Lyrics:

(feat. James Fauntleroy)

Look, I know girls love Beyonce
Girls love to fuck with your conscience
Girls hate when niggas go missing
And Shawty you ain't no different!
These days it's hard to meet women
Feel like my love life is finished
I've been avoiding commitment
That's why I'm in this position.
I'm scared to let somebody in on this
No new friends, no, no, no!
You know how this shit go
You got your fair share of admirers that call your phone
You try to act like it's just me, but I am not alone!
But if you're alone then:

Hook:
Say my name, say my name
When no one is around you
Say, 'baby, I love you, if you ain't running game!'
Say my name, say my name
You're acting kinda shady
Baby, why the sudden change?
Say my name, say my name, girl!
Say my name, say my name if no one is around you!

Yeah, ah, say my name, say my name
Cause those other men are practice
This ain't no time for acting,
This ain't no time for games,
And this ain't no time for uncertainty,
This ain't no time for locking your phone and not coming home
And start some shit when I'm in the zone!
This is what I've been saying,
No new friends, no, no, no!
You know how shit go, this is not four years ago
Time escapes me, now forget how you felt when the shit moved slow
I come through in whips that make a young boy take the long way home.
All my young boys around me, say, get money and fuck these hoes!
Where we learn these values, I do not know what to tell you
I'm just trying to find a reason not to go out every evening
I need someone that will help me
Think of someone besides myself
I need someone I leave through the front door with!
We don't wanna hide no more!
Plus, you're not shy no more
Neither of us wanna play this side no more!
No, I'm not alone, even though nothing was the same
Let me get your ass alone,
Let me make you say my name, say my name!

Hook:
Say my name, say my name
When no one is around you
Say, 'baby, I love you, if you ain't running game!'
Say my name, say my name
You're acting kinda shady
Baby, why the sudden change?
Say my name, say my name, girl!
Say my name, say my name if no one is around you!


Download "Drake - Girls Love Beyonce (feat. James Fauntelroy)" for FREE!!!



Loading...

 

Download Zortam Mp3 Media Studio for Windows - Free Mp3 Organizer, ID3 Tag Editor, Download Cover Art, Auto Mp3 Tagger

Copyright © 2018 Zortam. All Rights Reserved.