Auto Mp3 Tagger
 Artist: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9

Download Zortam Mp3 Media Studio for Windows - Free Mp3 Organizer, ID3 Tag Editor, Download Cover Art, Auto Mp3 Tagger

Download "Peter Wolf - Everything I Do Gonna Be Funky" for FREE!!!

Songs    | DOWNLOAD NOW!    | Albums    | Album Arts

Song:Everything I Do Gonna Be Funky
Album:Midnight SouvenirsGenres:Rock_Folk
Year:2010 Length:132 sec

Lyrics:

Hey!

I was downtown last night, late last night
Man, she was kinda cool. Damn!
Got my own to blast
Stars up above, yeah
Make a little shove.
High heel love ain't gonna last

Everything I do gonna be funky from now on, yeah
Everything I do gonna be funky from now on, yeah
Gonna be myself - I can do my thing. A little soul
can do no harm, yeah.

Everything I do gonna be funky from now on, yeah
Everything I do gonna be funky from now on, yeah
Gonna be myself - I can do my thing. A little soul
can do no harm, yeah.

Let me hear the guitar get funky
Now listen to me

confusion in the mind makes me wanna shout
I walk around the streets like I'm all been out
Like a bing bang, bing bang, doing it all night, man, honey
Gonna get it done, do it just right
Shock it up, shoot it down
Shock it up, shoot it down

Organize it, baby

All right, everything, everything, everything I said everything
Let it blow

Great koogla monkey gonna do it all night, yeah

Everything I do gonna be funky from now on, yeah
Everything I do gonna be funky from now on, yeah
Everything I do gonna be funky from now on, yeah
Everything I do gonna be funky from now on, yeah


Download "Peter Wolf - Everything I Do Gonna Be Funky" for FREE!!!



 

Download Zortam Mp3 Media Studio for Windows - Free Mp3 Organizer, ID3 Tag Editor, Download Cover Art, Auto Mp3 Tagger

Copyright © 2020 Zortam.com. All Rights Reserved.   Zortam On Facebook Zortam On Twitter